FAQ

Jak vše funguje?

Po výběru termínu a výletu který se Vám zamlouvá, stačí vyplnit několik málo údajů, kliknout na tlačítko "objednat jízdenku" a rezervace je hotová. Na Váš mail dorazí potvrzení a shrnutí. Po úhradě Vám na mail dorazí elektronická jízdenka a také daňový doklad potvrzující zaplacení a rezervaci míst. Číslem elektronické jízdenky je třeba se prokázat při nástupu do autobusu.

Rychle a s přehledem máte jízdenku v emailu.

Pak už stačí se jen dobře naladit a užít si sobotu v Primarku!

Je ješte místo ve vybraném termínu?

Ano, vždy při omezeném množství míst v autobusu je počet sedadel přímo v hlavičce výletu :) Případně se nás na aktuální počet volných míst můžete zeptat  zde.

Do you speak English?

Sure we do!

Je cestovní agentura pojištěna?

Samozřejmně! Rádi bychom Vás ujistili, že veškeré zákonné náležitosti bez výhrady plníme.
Jako CA máme sjednáno "pojištění odpovědnosti za škodu". Zákon nám (zatím) neukládá být také pojištěni proti úpadku jako je to u Cestovních Kanceláří.

Máte další dotazy?

Ozvěte se, odpovíme obratem! Třeba zde, nebo na doprimarku@gmail.com, nebo na našem oficiálním fb.

Chci zaslat jízdenky na dobírku, jak to funguje?

Při výběru možnosti platby zaškrtněte pole "platba dobírkou" a my Vám obratem zašleme papírovou jízdenku na Vaši adresu. Celkovou úhradu potom provedete na poště. Tato služba u nás stojí 99,- nad cenu jízdenek.

Co když se zájezd zruší?

Naše jednodenní výlety za nákupy nerušíme! Ještě jsme nezrušili ani jedinný výlet a nechytáme se s tím začít. :) V krajním případě katastrofického scénáře a následném zrušení výletu je absolutní samozřejmostí vrácení plné částky zpět na Váš účet.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Obratem Vám odpovíme.